Directores

Xavier Labandeira Villot

Catedrático de Economía na Universidade de Vigo e director de «Economics for Energy», ex- director da Florence School of Regulation Climate (EUI).

Autor principal do Quinto Informe de Evaluación (2011-2014) do IPCC e membro do equipo de redacción do Sexto Informe (2018- 2021).

A súa investigación desenrólase na fronteira entre a Economía Enerxética, Pública e Ambiental.

Juan Antonio Añel Cabanelas

Investigador Ramón y Cajal na Universidade de Vigo e investigador afiliado en «Economics for Energy». Ex «Research Fellow» en «Clima e Políticas de Adaptación» da Smith School da University of Oxford.

Editor xefe de «Ciencias da Atmosfera e Clima» de PloS ONE e editor asociado de Geoscientific Model Development. Revisor experto de informes do IPCC e coautor de varios informes sobre metereoloxía extrema e cambio climático da American Meteorological Society.

A súa investigación céntrase nos impactos do cambio climático, dinámica atmosférica, enerxías renovables,  entre outros.